بی نظیرترین مقصد های گردشگری آسیا برای بهترین سفر
نوشته شده توسط : admin

هنگامي كه صحبت از سفر در تعطيلات مي شود، قطعا سفرهاي خارجي يكي از مناسب ترين گزينه هايي است كه به نظر هر فردي مي رسد. مقصد اين سفر هركجاي دنيا مي تواند باشد. اما كشورهاي آسيايي داراي بي نظيرترين جاذبه هاي گردشگري خارجي مي باشند. در اين مطلب برخي از بهترين جاذبه هاي گردشگري كه در قاره آسيا پراكنده شده اند را به شما عزيزان معرفي مي كنيم. در ادامه با ما همراه باشيد.

بهترين مكان هاي ديدني آسيا، بوتان در شرق هيماليا

جزيره پنانگ، نگين مالزي

اولين پيشنهاد ما سفر به جزيره ي زيباي پنانگ واقع در ساحل غربي مالزي با تور كوالا پنانگ مي باشد. اين جزيره قبله گاهي براي دوستداران غذا و معماري است. جورج تاون، شهر اصلي جزيره پنانگ، به دليل داشتن يك منظره شهري پويا كه توسط معماري استعماري انگليس، معابد بودايي و خانه هاي مجلل چيني تزيين شده است، يك مقصد گردشگري ايده آل را ايجاد مي كند. اين شهر ساحلي به عنوان يكي از مقصد هاي غذايي برتر جهان شناخته شده است و غذاهاي تركيبي از غذاهاي مالايي، چيني و هندي در اين شهر سرو مي كنند. شما مي توانيد غذاهايي مانند هوكين مي (نودل خردل خرد شده) و روتي كان (يك غذاي نان مسطح تحت تأثير غذاهاي هندي با ادويه دال يا كاري) را پس از بازديد از بهترين جاذبه هاي گردشگري مالزي در جزيره زيباي پنانگ، ميل كنيد.

ساحل زيباي جزيره پنانگ در مالزي

راجستان هند، سرزمين پادشاهان و رنگ ها

راجستان منطقه اي كويري در شمال غربي هند مي باشد كه از ديرباز سرزمين پادشاهان و رنگها به حساب مي آمده است. اكثر گردشگران تور هند، بازديد از رنگين كمان را از ناحيه مرجع كه جيپور مي باشد و به شهر صورتي معروف است، شروع مي كنند. جيپور كه به دليل بناهاي منقوش شهر قديمي نامگذاري شده است، راجستان را به بهترين وجه با كاخ هاي زينتي، بازارهاي پر زرق و برق و قلعه كهربا كه در فهرست يونسكو ثبت شده است، معرفي مي كند. يك گذر عميق تر شما را به جودپور (شهر آبي)، اودايپور (شهر طلايي) و راندامبور تايگر (Ranthambore Tiger)، كه در آن ببرهاي سلطنتي بنگال بر اين كشور حاكم هستند، مي برد.

راجستان هند

چيانگ راي، تايلند

در نزديكي مثلث طلايي (مجاورت تايلند، ميانمار و لائوس) در شمال تايلند، شهر چيانگ راي تقريبا تحت الشعاع همسايه خود يعني چيانگ ماي قرار دارد. اما براي گردشگران تور تايلند كه از مناظر طبيعي لذت مي برند و به دنبال منطقه اي آرام هستند بسيار مناسب مي باشد. در ميان نكات قابل توجه اطراف شهر، معبد زينتي وات فارا كه متعلق به قرن 14 است، معماري تاريخي لانا را به نمايش مي گذارد. اين در حالي است كه معبد وات رونگ ملقب به (معبد سفيد) به عنوان يك گوهر مدرن در خدمت عكاسي مي باشد. نماي سفيد با پرده اي از تراشهاي آينه اي پر زرق و برق پوشيده شده است، در حالي كه آثار هنري غير منتظره معاصر، غير منتظره فضاي داخلي را به خط مي كشد. همچنين گردشگران را به بهترين رستوران ها و بازارهاي محلي كه نمونه اي از سبك شمالي غذاي تايلندي را سرو مي كنند دعوت مي كند.

معبد وات رونگ معروف به معبد سفيد در چيانگ راي تايلند

ال نيدو، بهشت گرمسيري در فيليپين

اگر در جستجوي بهشت گرمسيري هستيد، آن را در ال نيدو پيدا خواهيد كرد. مجمع الجزاير ال نيدو در قسمت شمالي جزيره پالاوان، در جنوب غربي فيليپين واقع شده است و ميزبان آبهاي فيروزه اي، تالاب هاي مرموز، ده ها ساحل زيبا و غارهاي مخفي مي باشد. ال نيدو توسط صخره هاي سنگي چشمگير احاطه شده است و اينجاست كه مي توانيد تالاب هاي مرموز را با كاياك هاي حيرت انگيز كشف كنيد. گردشگران روزهاي خود را با غواصي يا سفر به سواحل دورافتاده و پنهان در سراسر مجمع الجزاير سپري مي كنند.

ميز و چتر آفتابگير در ساحل زيباي ال نيدو در فيليپين

بالي، محبوب ترين جزيره اندونزي

بالي، معروف ترين گريز از زيبايي آسيا، در مركز مجمع الجزاير گسترده اندونزي قرار دارد. از ميان 18000 جزيره اندوزي، بالي به راحتي مشهورترين مي باشد و سالانه بيش از 5.6 ميليون بازديد كننده خارجي را به خود اختصاص مي دهد. براي كساني كه عاشق ماجراجويي هستند، مسيرهاي كوهستاني و غارهاي مخفي، يك قسمت دورافتاده از اين بهشت خوش آب و هوا را به نمايش مي گذارند.

ساحل زيباي جزيره بالي در اندونزي





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری, هند, تایلند, مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: